۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

میر حسین و کروبی عزیز: خلاء حضور و مدیریت شما در این روزهای حساس خطرناک است


با عرض ادب و احترام فراوان،

جنابان میرحسین موسوی و مهدی کروبی گرامی، به عنوان عضو کوچکی از میلیونها اعضای جنبش مردمی میخواهم به عرض شما برسانم که احساس میکنم عدم حضور پررنگ و عدم مدیریت بی ابهام شما بخصوص در این روزهای حساس خردادماه میتواند ضررهای غیر جبرانی برای جنبش سبز به همراه داشته باشد، و میخواهم از شما استدعا کنم تا اجازه ندهید چنین شود.

سروران گرامی، شک ندارم که خود نیز واقفید که در حال حاضر خلاء ناشی از غیاب، سکوت، و یا ابهام شما را متاسفانه تنها چند چیز ممکن است پر کنند: ۱) دوستان نادان و پرصدا، ۲) دشمنان هوشیار و مترصد، ۳) ابهام و سردرگمی، و ۴) ناامیدی و یاس. و نیازی به گفتن نیست که هر یک از این چهار گروه به روش خود به جنبش سبز لطمه وارد خواهد کرد.

سروران، از شما عاجزانه تقاضا میکنم تا در چند روزه مانده به بیست و دوم خرداد به نحوی واقعی، روشن و شفاف با مردم صحبت کنید و اجازه ندهید خلاء ناشی از این اطلاع رسانی به شکافتن صفوف ما منجر شود.

با احترام فراوان.


۸ نظر:

  1. با احترام فراوان، شما بهتره بری به زندگی خودت برسی. میریزید و شیخ شنگول هم فعلا هنوز اینقدر خوار نشدن که منتظر تعیین تکلیف خود از خارج نشینان باشند.

    پاسخحذف
  2. دوست ناشناس، ایران وطن من است، و زندگی من متعلق به مردم ایران، اتفاقا الان بعد از بیست سی سال دوری از وطن فرصتی پیدا کرده ام که به قول شما به زندگیم برسم. موسوی و کروبی هم عزیز تر و محترم تر از این هستند که با توهین های بچه گانه شما حتی اسمشان لکه دار بشود... یکی از بزرگترین موهبتهای این جنبش این بوده که نه تنها داخل و خارج، بلکه تمام مردم ایران را با هم مرتبط کرده است، و خبر بدی هم برای شما دارم، که دیگر از دیگ این جدائی که سی سال است برای جمهوری اسلامی حکم گنج باد آورده داشته است آشی نخواهید خورد. من اتفاقا پیشنهاد میکنم شما بروید و دنبال یک زندگی دیگر بگردید، چون ایران دیگر بیدار شده است و به مفتخورهای دزد و متقلب اجازه مکیدن خونشان بیش از این را نخواهد داد.

    پاسخحذف
  3. تبریک عرض می کنم آقای رحیمی. گویا نوشته ی کوتاه شما بدجور باعث دغدغه ی خاطر برادران گشته که اینطور بی پروا نارنجک به خود بسته، به صورت "ناشناس" در نوشتن کامنت های "اخلاقی و ارزشی" همت گمارده اند. این یعنی پیروزی نزدیک است...

    پاسخحذف
  4. مهم نیست نظر را چه کسی میدهد مهم این است نظر چیست امیدوارم تادیر نشده کاری بکونند در غیر این صورت انها هم در این سیلی که به راه افتاده غرق خاهند شود به امید ازادی ایران و ایرانی

    پاسخحذف
  5. شاگردک عزیز، متشکرم از پشتگرمی شما. ظاهرا باید همینطور باشد که میفرمائید و این دوستان احساس میکنند دیگر به آخر خط خود رسیده اند، وگرنه یک چند خط ساده مثل این که اینجا نوشته ام قاعدتا نمیبایست اینگونه موجب خشم دوستان شود.

    پاسخحذف
  6. rasbinaی گرامی، از نظر و دقت شما هم بسیار ممنونم . هرکسی هرجای دنیا که باشد، همین که دلش برای مردم ایران بتپد از دید ما ایرانی است. و از سوی دیگر، دو تا از مهمترین جنبه های جنبش سبز یکی این است است که توانست ایرانیان را، که پس از شوک تلخ دزدیده شدن انقلابشان در سال ۱۳۵۷ همه به هم بی اعتماد و از هم دور شده بودند، یکبار دیگر به هم نزدیک کند؛ و دیگری این است که موفق شد مردم ایران را، که بیش از سی سال بود از جهان جدا و منزوی شده بودند، بار دیگر با جهان آشنا و مرتبط و دوست کند.

    پاسخحذف
  7. گسرتش آگاهی همراه با حفظ متانت و عدم اظهار ناامیدی از بهترین خدمت هایی است که یک ایرانی خارج از میهن می تواند انجام دهد و به نظرم شما واقعاًیک نمونه خوب از این کار هستید. خسته نباشید. ممنون از مطالب ارزشمندتون.

    پاسخحذف
  8. متشکرم علی عزیز. بازخوردهائی از این نوع برای من بسیار مفید هستند، و از شما سپاسگزارم. واقعیت این است که هدفی به جز خدمت به مردم خود ندارم، و اگر به آن هدف برسم خشنودترینم.

    البته این را هم بگویم که محل اصلی مطرح‌ شدن حرفهای من و بحث شدن آنها اغلب در سایت بالاترین است، که تصویر کامل تری از برخورد مردم با صحبتهای من را میشود آنجا به روشنی بیشتری دید. کما اینکه همین یادداشت در آنجا به بخش بهترین لینکهای روز رفته است، که خود نشاندهنده موافقت بسیاری با آن است. لینک مربوط به این یادداشت در بالاترین را میتوانید اینجا ببینید.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد