۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

به نوبه خود از آقایان موسوی و کروبی متشکرم

از آنجا که دو روز پیش در یادداشتی به عنوان عضو کوچکی از جنبش سبز و به عنوان صدای بسیاری از دوستان سبزم از دوستان گرامی آقایان موسوی و کروبی تقاضا کرده بودم تا با حضور و مدیریت خود جنبش را از بلاتکلیفی رها کنند، بدینوسیله تشکر میکنم، از جانب خودم و میلیونها انسان دیگر که همانند خود من امید عمیق و فراوانی به ادامه، تعمیق و پیروزی نهائی جنبش سبز در استقرار یک نظام دموکراتیک در ایران بسته اند، تشکر میکنم از جنابان موسوی و کروبی که با حضور به موقع و روشن خود جنبش را از خطری بسیار جدی نجات دادند و جلوی ایجاد شکافهای بزرگ و سوء استفاده کودتاگران از ابهام و سرگردانی مردم را گرفتند.

متن نامه ای که دیشب از جانب این دو عزیز منتشر شده است را در زیر میبینید (برای نسخه واضحتر روی تصویر کلیک کنید).

با احترام فراوان.





هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد