۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

جنگ احمدی نژاد و خامنه ای دارد مغلوبه میشود . . .



اجازه بدهید به جای تفسیر و تعبیر تنها چند گوشه از آنچه در بین دار و دسته احمدی نژاد/مشائی و دار و دسته خامنه ای در حال رد و بدل شدن است را برایتان نقل قول کنم، فکر میکنم هیچ نیازی به تعبیر و تفسیر من نباشد!

کیهان که از مطبوعات عمده باند خامنه ای محسوب میشود در قسمت «گفت و شنود» خود که یکی دوسال گذشته دربست به توهین به رهبران جنبش مردمی اختصاص داشته است، نوشته است:

گفت: مرد حاشيه ساز دولت [مشائی] گفته است ماجراي آقاي مصلحي به من ربطي ندارد!
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: ايشان مي گويد من نمي دانم چرا وقتي اينگونه اتفاقات رخ مي دهد، همه آن را به پاي من مي نويسند؟
گفتم: يارو مي گفت؛ اين همسايه هاي ما هر وقت چيزي را گم مي كنند در خانه ما دنبالش مي گردند. به او گفتند؛ خب! بگذار يك بار خانه ات را جستجو كنند تا ديگر مورد اتهام واقع نشوي و يارو گفت؛ آخه هر وقت خانه ام را مي گردند، چيزي را كه گم كرده اند، پيدا مي كنند!

از طرف دیگر حدادیان، مداح دربار خامنه ای چند روز پیش در مورد مشائی گفت:

حضرت آدم تا گندم نخورده بود، عورتش معلوم نمیشد، گندم که خورد عورتش معلوم شد. حالا آقای احمدی نژاد! گندم کجا رو خوردی عورتت زده بیرون؟ لااقل دوتا برگ درخت انجیر بردار بپوشونش! آقای احمدی نژاد! میبُرنش ها! [خنده حضار] حزب الله اینجوریه.... اون رگ لاتی مون هم هست، گذاشتیم واسه اینجور موقع ها. عورتت زده بیرون! تا از بهشت حزب الله بیرونت نکردن یاالله بابا . . . چه خبره آخه؟ . . . من یه بار رفتم اینو [مشائی]، رئیس فرهنگسرا ها بود، رفتم بزنمش نبود. به امام حسین راست میگم، اصلا این لیاقت این چیزا رو نداره... سر کار گذاشتی مارو؟ آخه بابا، شرم خوبه، خجالت خوبه. ما تو دستگاه امام حسینیم ها! شهرام بهرام نیستیم ها! . . . حالا بالاخره این آقا [احمدی نژاد] یه زحماتی هم کشیده، نمیدونم چرا اینطور میخواد به باد فنا بده؟ . . . قدیم میدیدن شاه حرف تو گوشش نمیره ... یه وقت یهو گفتن اظهاری گوساله، اینم میگی نواره؟ خوب آقای احمدی نژاد، اینهمه احترام اینهمه اعتراض، تا فحش ندادن مردم، خوب بسه دیگه، بکش کنار این یابو علفی رو! حیف خر! بابا خر بار میبره راحت دوماه میگذره یه عرعر نمیکنه. این دو هفته یه بار یه زر مفتی میزنه. خدایا! این مشائی رو امشب بکُشش.

و منصور ارضی یکی دیگر از ملیجک های دربار خامنه ای هم به احمدی نژاد و مشائی حمله های سختی کرد، و گفت:

خدا کند که آدم گرفتار دشمن خانگی نشود!!! . . . حرف ما اين است كه اين مردك [مشائی] را از دولت بيندازند بيرون. اين يك بيمار است و همه را بيمار مي كند. راهي كه اين ميرود به تهِ جهنم است ولي متأسفانه رييس جمهور هم به حرفش گوش مي كند . . . سال 60 به عده ای گفتم که تفکر میرحسین کمونیستی است و او توانست خودش را 30 سال پنهان کند و بعد رسوا شد ولی اینها نتوانستند یکسال دوام بیاورند و خودشان را نشان دادند . . . سال 60 به عده ای گفتم که تفکر میرحسین کمونیستی است و او توانست خودش را 30 سال پنهان کند و بعد رسوا شد ولی اینها نتوانستند یکسال دوام بیاورند و خودشان را نشان دادند. . . . آقای دکتر [احمدی نژاد]! از دامن يهوديان امت پيامبر به دامن حضرت زهرا برگرد!

اما در آن طرف رودخانه، جریان احمدی نژادی/مشائی هم البته ساکت ننشسته و دارد کار خودش را انجام میدهد و انواع و اقسام کک ها را به تنبان حزب الله و خامنه ای میاندازد.

از جمله جریان استعفا دادن مصلحی، وزیر اطلاعات، و اینکه تا دو روز بعد از اینکه خامنه ای دستور داد به احمدی نژاد که مصلحی را حذف نکند، یعنی تا شب سه شنبه (به گفته کیهان خامنه ای دستورش را روز یک شنبه صادر کرده است)، روزنامه «ایران» که متعلق به مشائی و احمدی نژاد است این خبر را منتشر کرده بود که صالحی استعفا داده است و احمدی نژاد هم استعفایش را قبول کرده، و همانجا حتی متن تایید استعفایش از طرف احمدی نژاد را هم چاپ کرده بود که هنوز آنجاست، و کلا بلبشوی عجیب و غریبی که سر این استعفا به راه افتاده که تا همین لحظه هنوز هم معلوم نیست به قول معروف، «کی به کیه»، یا حتی اینکه آیا مصلحی نهایتا رفتنی است یا ماندنی!

یا مثلا سایت «اخبار محرمانه» که متعلق به دار و دسته مشائی است، امروز از قول یکی از وبلاگ نویس های خودشان، جریان خامنه ای و دلقکهایش را با عنوان « مداحان شماره حسابی و رانت خواران افتخاری» مورد خطاب قرار داده و نوشته است:

شنیدم سعید حدادیان در محفل خود از اعتماد مردم عاشق سوء استفاده کرده و یادش رفته دولت منتخب مورد عنایت رهبری است و با اشاره به رگ لاتی عربده مرا هم ببینید زده و چنان به رئیس جمهور هتاکی نموده که آدم رویش نمیشود کلمات را بنویسد . . . ان شاء الله اشتباه شنیدم که اگر یقین کنم دکور این مداح بهم ریخته است ، ایشان در محافل اهل بیت عربده علیه دولت مردمی میکشد و گاهی به شیوه بیوه زنان دهان به نفرین و ناله میگشاید که آن حاج منصور هم دم نمیزند بلکه آتش در اجاق دان سعید آقا میگذارد . خوب اگر این بی حرمتی ها باب شود، 25 میلیون احمدی نژادی هرکدام یک آب دهان روی شما بیندازد غرق نمی شوید؟
به هر حال همانطور که عرض کردم این چند مشت کوچک نمونه هائی هستند از خرواری که دو سه روز گذشته در کنار تنشهای سنگین با کشورهای عربی خلیج فارس، بخصوص عربستان سعودی، فضای مطبوعاتی و سیاسی جمهوری اسلامی را پر کرده اند، و همانطور که گفتم، به نظر نمیرسد نیازی به شرح و تعبیر وجود داشته باشد.

اما با توجه به روند سریعی که این بحران از خودش نشان داده است احتمالا میتوان در طی روزهای آینده انتظار برخوردهای تند تر و سنگین تری بین طالبان قدرت باد آوردهٔ کودتائی داشت. حکایت امروز جمهوری اسلامی بسیار شبیه داستان راهزنانی است که حتما شنیده اید، بعد از اینکه قافله را زدند، از رهزنی که فارغ شدند و موقع تقسیم مالهای دزدی که رسید به جان هم افتادند و یک یک همدیگر را از بین بردند. این دقیقا جریانی است که در حال حاضر در جمهوری اسلامی پس از موفقیت کودتا در حال اتفاق افتادن است.

و سئوالی که در حال حاضر در ذهن من و احتمالا خیلی از شما هم مطرح است این است که در نهایت زور کدامشان خواهد چربید، خامنه ای، احمدی نژاد، یا یک گروه سوم؟


هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد