۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

سخنگوی کروبی در باره مزدوران خامنه ای:‌ «من در حرام لقمه گی آنها شکی ندارم، شاید باید در مورد حرام نطفه گی آنها هم صحبت کنیم»


مجتبی واحدی، سخنگوی رسمی شیخ مهدی کروبی، به مناسبت داغهای دوگانهٔ خانواده سحابی پیغام تسلیتی ویدئویی منتشر کرده است که با دیدنش مشکل میشود به این فکر نکرد که چطور این واقعه تلخ مثل کاغذ تورنسل انسانهای شرافتمند را از بی شرافت ها جدا کرده است. مقایسه کنید این پیغام را با پیغام سید محمد خاتمی مثلا (و خواهش میکنم ننویسید برایم که خاتمی در ایران است و مجتبی واحدی خارج از ایران. این را همه مان میدانیم...)

ویدئوی پیام واحدی را در زیر میگذارم و توصیه میکنم گوش کنید. اینجا هم اجازه بدهید چند خطی از صحبتهای ایشان را ذکر کنم برای دوستانی که ممکن است وقت یا حوصله دیدن ویدئوی چند دقیقه ای را نداشته باشند:

[پس از تسلیت به خانواده سحابی و به ملت ایران] البته یک بشارت هم بدهم:‌ آنچیزی که از تجربیات تاریخی میفهمیم و آنچه از آموزه های دینی یاد گرفته ایم این است که این وضعیتی که برای این حکومت پیش آمده نشان دهنده اراده خداوند متعال برای سرنگونی این حکومت با رسوائی هرچه بیشتر است...
امروز در کشور ما در یک تشییع جنازه کنترل شده، محدود، بدون هیچگونه شعار بدون اینکه حتی آن چیزی که بر اساس نص صریح قرآن حق این خانواده بوده که وقتی کسی ظلمی بهش میشه طبق دستور قرآن حق داره با صدای بلند فریاد بزند و اعتراض کند. آنها از این حقشان هم استفاده نکردند، اما ناجوانمردانه توسط کسانی که من در حرام لقمه گی شان شک ندارم، شآید باید در مورد حرام نطفه گی آنها هم صحبت کنیم، یک زن را مظلومانه مورد ضرب و جرح قرار میدهند و میکشند...
ما در تاریخمان اینطور بوده که صاحب عزا هرکس بوده به ایشان احترام میگذاشته اند، حتی دشمانان آنها. امروز کسانی که خودشان را ولی مردم میدانند، که یکی از تعاریف ولی هم دوستی است، آنها اینطور خشونت میکنند. به نظر من اینها نشانه اراده خداوند است که این حکومت با رسوائی برود، نه فقط برود، و انشاالله خواهد رفت، و به زودی هم خواهد رفت. حکومتی که در تشییع جنازه دختر صاحب عزا را میکشد، در داخل زندان مسعود باستانی را در حضور مادرش کتک میزنند و دل مادر را میسوزانند، ما واقعا عقیده داریم که این آه ها بدون اثر نخواهد ماند و منجر به سرنگونی خواهد شد، اما من عرض میکنم، سرنگونی همراه با رسوائی.










۱ نظر:

  1. درود بر کروبی، میرحسین و شما فرزند شریف ملت ایران. با شنیدن صحبتهای شما در مورد هاله باز هم اشک در چشمانم حلقه زد. درست مثل وقتی که اولین بار خبر کشته شدن ایشان در مراسم تشیع پدر را شنیدم. من نه با مهندس سحابی آشنایی داشتم و نه حتی اسم هاله سحابی را شنیده بودم ولی اکنون مطمئن هستم که خداوند اگر وجود داشته باشد که دارد هیچوقت از خون این شهید مظلوم نخواهد گذشت. به امید آزادی ملت ایران و به تبع آن آزادی میرحسین و شیخ شجاع کروبی عزیز. تشکر ويژه دارم آقای واحدی.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد