۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

با تشکر از شما - کاهش فعالیت من


با سلام خدمت همه دوستانی که به من و نوشته هایم لطف داشته اند و اینجا هم مرتب به دیدار من میآمده ند، همانطور که در جریان هستید چند هفته ای از آخرین پُستم اینجا گذشته و هنوز فرصت نوشتن نشده بود، که به خاطر آن از شما عذر میخواهم. اما واقعیت این است که امروز هم این چند خط را آمده ام تا برای یک عذر خواهی بزرگتر بنویسم، و آن از این بابت که تا مدتی فعالیت و نوشتنم اینجا بسیار کمتر از معمول خواهد بود.

متاسفانه نمیتوانم اینجا وارد جزئیات حکایت بشوم، اما برخی مسائل شخصی و نیاز رسیدگی به آنها مرا به این نتیجه رسانده اند که مجبورم از میزان زمان و انرژی که مصرف فعالیت و نوشتن در سایتهای مختلف، از جمله وبلاگ شخصی خودم دارم تا حد زیادی بکاهم.

من از همه شما دوستانی که به اشکال مختلف از من در طی سالهای گذشته، چه آن زمانی که با اسم مستعار مینوشتم و چه دو سه سال گذشته که با اسم خودم فعالیت میکرده ام پشتیبانی کرده اید عمیقا سپاسگزارم، و بخش زیادی از رشد ذهنی خودم در این سالها را مدیون شما میدانم.

البته این یادداشت به این معنی نیست که فعالیتهای خودم را به شکل کامل متوقف خواهم کرد، آنچنان عشق وطن در دل و جان جای گرفته که اگر سر برود از دل و از جان نرود، اما گمان میکنم در روزهای آینده فعالیتهایم به نوشتن متنهای کمتر و احتمالا کمی جدی تر محدود خواهد شد، و از حضور مداومم، چه در قالب متنهای کوچک تر و متناوب تر وبلاگ و چه به صورت حضور، نوشتن و مکالمه با دوستان عزیز در سایتهایی مثل دنباله، آزادگی و یا خودنویس، کاسته خواهد شد.

با تشکر فراوان از یکایک دوستان، در هرجایی از دنیا که هستند و در هرگوشه ای از اینترنت که حرفهای مرا تعقیب کرده اند، و با امید روزی که بتوانم باز به شکل مرتب و دائمی تری در خدمت و همراه با همه شما باشم. و از همه مهمتر، با امید به پیشرفت، رشد و باز شدن روزافزون جامعه و فرهنگ ایران عزیزمان.

-- صادق رحیمی




۹ نظر:

  1. دوست گرامی صادق جان، برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. امیدوارم هرچه زودتر کما فی السابق در جهت رشد فرهنگ سیاسی و اجتماعی ایران زمین حضور مستمر داشته باشید. به لطف افرادی مثل جنابعالی میتوان به فردای ایرانی اگاه و ازاد امیدوار بود...

    دوستدار شما، ویرجینیا

    پاسخحذف
  2. دکتر
    خبر خوبی نبود
    یک جوری دلم گرفت
    لطفا زود تر برگردید

    پاسخحذف
  3. همیشه موفق باشی آقا.

    پاسخحذف
  4. دکتر رحیمی عزیز ما آنقدر به خواندن متن های شما در جاهای دیگر عادت کرده بودیم که دیگر کمتر به بلاگ شما سر می زدیم، ولی حالا که گفتید دیگر بلاگ تان را به روز نمی کنید یک دفعه دلم تنگ شد. امیدوارم مشکلات هرچه هست زودتر برطرف بشود و باز شما را داشته باشیم و حرفهای خوب تان را بشنویم.

    پاسخحذف
  5. امیدوارم مشکلات هرچه هست زودتر برطرف شود و زود تر برگردید

    پاسخحذف
  6. برقرار باشی صادق جان ؛

    پاسخحذف
  7. فکر نمیکنید غیبت اتان طولانی شده.
    به امید بازگشت هر چه زودتر شما هموطن عزیز.

    پاسخحذف
  8. baba goftid kahesh faalit ,ngoftiid keh ghae faaliat.

    پاسخحذف
  9. حاج صادق، خلاء نوشته‌هات حداقل واسه من یکی که آزاردهنده‌ست... امیدوارم هر چه زودتر برگردی.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد